KROK 2:
Jeżeli po wygenerowaniu nowego hasła nadal nie możesz
się zalogować przeczytaj poniższe odpowiedzi do najczęściej zadawanych pytań:
P: Zapomniałem/am, zgubiłem/am hasło.
O: Jeżeli w danych osobowych pokoju studenta podany został choć jeden poprawny adres
e-mail to można skorzystać z tej strony do automatycznego wysłania nowego hasła
na adresy e-mail. (KROK 1). Wystarczy wpisać tylko login lub adres e-mail i kliknąć
przycisk "OK". Gdy nie podano adresu e-mail lub jest on niepoprawny pozostaje
tylko osobisty kontakt z punktem informacyjno-konsultacyjnym (proszę zabrać ze sobą
dokument tożsamości).
P: Nie mogę się zalogować, wyświetlony zostaje napis "Nie
możesz się zalogować ponieważ Twoje konto jest jeszcze nieaktywne!".
O: Komunikat dotyczy osób, które podejmują naukę na AHE, oznacza on iż nie posiadasz
jeszcze nadanego numeru indeksu - prosimy o cierpliwość. Login i hasło, które Pan/i
otrzymał/a, będą aktywne dopiero po upłynięciu trzech tygodni od daty podpisania
umowy. Po tym terminie będzie istniała możliwość zalogowania się do Wirtualnego
Pokoju Studenta.
P: Nie mogę się zalogować, wyświetlony zostaje napis "Nie
możesz się zalogować ponieważ Twoje konto jest już nieaktywne!".
O: Komunikat dotyczy osób które zakończyły lub przerwały naukę w AHE, tylko aktywni
studenci/tki mogą zalogować się do pokoju studenta.
Jeśli zatem zrezygnowałeś/aś za studiów na naszej uczelni lub jesteś absolwentem
nie masz możliwości korzystania z Wirtualnego Pokoju Studenta.
P: Wyświetlony zostaje napis "Błędny identyfikator
lub hasło".
O: Proszę sprawdzić:
- Czy identyfikator i hasło wpisuje Pan/i małymi literami i bez odstępów?
- Należy sprawdzić czy nie myli Pan/i małej litery "l" (el) z cyfrą "1"
(jeden) w identyfikatorze lub haśle.
|