Wirtualny Pokój Studenta

KROK 1:
Jeżeli zapomniałeś/aś hasła:

Możesz skorzystać z automatycznego wysłania nowego hasła na adresy e-mail. Wystarczy poniżej wpisać tylko LOGIN lub ADRES E-MAIL i kliknąć przycisk "OK". W ciągu kilku minut zostanie wysłany e-mail z nowym hasłem oraz informacją, co należy zrobić aby je aktywować. Gdy nie podano adresu e-mail w dziekanacie w danych osobowych lub jest on niepoprawny pozostaje tylko osobisty kontakt z punktem informacyjno-konsultacyjnym (proszę zabrać ze sobą dokument tożsamości).


Jeżeli zapomniałeś/aś hasło wpisz login lub adres e-mail i naciśnij OK
Login lub adres e-mail:
OK
KROK 2:
Jeżeli po wygenerowaniu nowego hasła nadal nie możesz się zalogować przeczytaj poniższe odpowiedzi do najczęściej zadawanych pytań:

P: Zapomniałem/am, zgubiłem/am hasło.
O: Jeżeli w danych osobowych pokoju studenta podany został choć jeden poprawny adres e-mail to można skorzystać z tej strony do automatycznego wysłania nowego hasła na adresy e-mail. (KROK 1). Wystarczy wpisać tylko login lub adres e-mail i kliknąć przycisk "OK". Gdy nie podano adresu e-mail lub jest on niepoprawny pozostaje tylko osobisty kontakt z punktem informacyjno-konsultacyjnym (proszę zabrać ze sobą dokument tożsamości).

P: Nie mogę się zalogować, wyświetlony zostaje napis "Nie możesz się zalogować ponieważ Twoje konto jest jeszcze nieaktywne!".
O: Komunikat dotyczy osób, które podejmują naukę na AHE, oznacza on iż nie posiadasz jeszcze nadanego numeru indeksu - prosimy o cierpliwość. Login i hasło, które Pan/i otrzymał/a, będą aktywne dopiero po upłynięciu trzech tygodni od daty podpisania umowy. Po tym terminie będzie istniała możliwość zalogowania się do Wirtualnego Pokoju Studenta.

P: Nie mogę się zalogować, wyświetlony zostaje napis "Nie możesz się zalogować ponieważ Twoje konto jest już nieaktywne!".
O: Komunikat dotyczy osób które zakończyły lub przerwały naukę w AHE, tylko aktywni studenci/tki mogą zalogować się do pokoju studenta.
Jeśli zatem zrezygnowałeś/aś za studiów na naszej uczelni lub jesteś absolwentem nie masz możliwości korzystania z Wirtualnego Pokoju Studenta.

P: Wyświetlony zostaje napis "Błędny identyfikator lub hasło".
O: Proszę sprawdzić:

  1. Czy identyfikator i hasło wpisuje Pan/i małymi literami i bez odstępów?
  2. Należy sprawdzić czy nie myli Pan/i małej litery "l" (el) z cyfrą "1" (jeden) w identyfikatorze lub haśle.
KROK 3:
JEŻELI
  1. Podałeś/aś w dziekanacie w danych osobowych adres e-mail i jest on poprawny.
  2. Nie zrezygnowałeś/aś ze studiów.
  3. Nie jesteś absolwentem.
  4. Od daty podpisania przez Ciebie umowy minęły przynajmniej 3 tygodnie.
  5. Próbowałeś/aś wygenerować nowy login i hasło.

I NADAL NIE MOŻESZ SIĘ ZALOGOWAĆ DO WIRTUALNEGO POKOJU STUDENTA SKORZYSTAJ Z PONIŻSZEGO FORMULARZA ABY SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z POMOCĄ TECHNICZNĄ

Wyślij wiadomość z imieniem, nazwiskiem, nr indeksu, twoim adresem e-mail i opisem problemu za pomocą poniższego formularza. ZWRÓĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA POPRAWNOŚĆ SWOJEGO ADRESU E-MAIL - TYLKO GDY PODASZ PRAWIDŁOWY ADRES BĘDZIEMY MOGLI SIĘ Z TOBĄ SKONTAKTOWAĆ.
Imię i nazwisko:
Numer indeksu
Adres e-mail:
Opis problemu:
Wyślij wiadomość

Powrót do strony logowania

Ta strona wykorzystuje informacje zapisane za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, w celu dostosowania strony do potrzeb użytkowników.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Zamknij      Dowiedz się więcej